Re: Wybór monitora LCD

Autor: Tom01 <news_at_pl.mastiff.popraw.kolejnosc>
Data: Thu 20 Oct 2011 - 19:50:08 MET DST

W dniu 20.10.2011 17:38, z pisze:
> Nie sztuką jest kupić monitor. Sztuką jest w obecnych czasach utrzymać
> firmę. Niestety ludzie nie myślą, przeinwestowują a później trzeba
> windykować wynagrodzenie za pracę. Smutne ale prawdziwe.

Ale co to ma jedno z drugim wspólnego? Jeśli komuś do pracy jest
potrzebne narzędzie, dajmy na to koparka, to łopata nie jest idealnym
wyjściem.

> Człowiek chciał kupić monitor za 1000 zł bo tyle ma kasy. Zamiast mu
> doradzić konstruktywnie używa Pan notorycznie wyrazu g...

A co mam mówić? Przecie to jest "g". Nazywajmy rzeczy po imieniu. Jeśli
ktoś musi ładować się w taki towar, to niech przynajmniej będzie tego
świadom. Może nawet być z niego zadowolony, przy niskim poziomie wymagań
to całkiem realne, ale nie zmienia to faktu, że w tej branży, jest to
produkt najniższej możliwej jakości.

> Na kilka próśb o wybranie jakiegoś modelu wykazał się Pan nieznajomością
> tej niszy cenowej i tylko wzmocnił nadęcie. Po co było zabierać głos? :-)

Monitory poniżej 1 tys zł nie leżą w kręgu moich zainteresowań, to
prawda. Nie jest tak że ich nie znam. Niestety znam aż nazbyt dobrze.
Nie wdaję się natomiast w dyskusję o ich wadach i zaletach ani tym
bardziej polecanie, bo to wszystko w zasadzie jest jeden grzyb. Każdy
jest równie zły.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!