Re: Wybór monitora LCD

Autor: z <zch280672_at_gazeta.pl>
Data: Thu 20 Oct 2011 - 17:38:04 MET DST

Tom01 pisze:
Nazywanie kogoś, kto podjął ryzyko finansowe
> zakupu wyższej klasy sprzętu niemyślącym, jest obraźliwe.

Nie sztuką jest kupić monitor. Sztuką jest w obecnych czasach utrzymać
firmę. Niestety ludzie nie myślą, przeinwestowują a później trzeba
windykować wynagrodzenie za pracę. Smutne ale prawdziwe.

Fakt, że Pan
> nie widzi w tym sensu, absolutnie tego nie usprawiedliwia.

Przyganiał kocioł garnkowi.
Człowiek chciał kupić monitor za 1000 zł bo tyle ma kasy. Zamiast mu
doradzić konstruktywnie używa Pan notorycznie wyrazu g...
Na kilka próśb o wybranie jakiegoś modelu wykazał się Pan nieznajomością
  tej niszy cenowej i tylko wzmocnił nadęcie. Po co było zabierać głos? :-)

Właśnie zastanawiam się czy kupić SE Satio czy Nokię N8. Też mają
wyświetlacze. Tylko że o wyborze akurat ten element u mnie nie będzie
decydował. Sorry. Może innym razem :-)