Re: Wybór monitora LCD

Autor: z <zch280672_at_gazeta.pl>
Data: Fri 21 Oct 2011 - 07:02:49 MET DST

Tom01 pisze:

> Ale co to ma jedno z drugim wspólnego? Jeśli komuś do pracy jest
> potrzebne narzędzie, dajmy na to koparka, to łopata nie jest idealnym
> wyjściem.

Jeśli koparka będzie przydatna prze kilka dni w roku to nie się jej nie
kupuje bo może się przyda.

> A co mam mówić? Przecie to jest "g". Nazywajmy rzeczy po imieniu. Jeśli
> ktoś musi ładować się w taki towar, to niech przynajmniej będzie tego
> świadom. Może nawet być z niego zadowolony, przy niskim poziomie wymagań
> to całkiem realne, ale nie zmienia to faktu, że w tej branży, jest to
> produkt najniższej możliwej jakości.

Tak to jest produkt prawie najniższej jakości (można zejść niżej)
Przychodzenie do tej "niszy" z tekstem ze to wszystko g... a g...em już
nie będzie wydanie 300% więcej kasy bez chociaż szczypty pomocy w
wyborze to jest przynajmniej SPAM, lokowanie produktu, urabianie rynku ...

Zna, wie ale wiedza się nie podzieli
Żałość :-)