Re: Wybór monitora LCD

Autor: LP <ummagumma_at_onet.pl>
Data: Thu 20 Oct 2011 - 19:43:36 MET DST

Użytkownik "z" > Tom01 pisze:

> Nazywanie kogoś, kto podjął ryzyko finansowe

> Fakt, że Pan
>
> Przyganiał kocioł garnkowi.
> Człowiek chciał kupić monitor za 1000 zł bo tyle ma kasy.
> Zamiast mu doradzić konstruktywnie używa Pan notorycznie wyrazu g...
> Na kilka próśb o wybranie jakiegoś modelu wykazał się Pan nieznajomością
> tej niszy cenowej i tylko wzmocnił nadęcie. Po co było zabierać głos? :-)

To nie tak, że mam na monitor sztywną sumę 1000 zł i to nie urażona ambicja
przez mnie przemawia;). Zamiast w monitor z górnej półki wolę inwestować w
audio. Z tym, że ja nikogo nie namawiam, żeby wydał 2 tys (albo wiecej) na
dźwięk w komputerze (i kolejne kilkaset na wyciszenie) bo rozumiem, że tzw.
większość i tak woli integrę i głośniki w obudowie monitora czy laptopa.
Niektórych nie stać, innym to nie robi rożnicy, choć zapewne wszyscy (w
mniejszym lub większym stopniu) usłyszeliby różnicę.
A tak jakieś tanie wentylatory grają im na nerwach a jakiś, za
przeproszeniem, gówniany realtek żywcem wykrusza bębenki i rozstraja
błędnik...

--
LP