Dysk USB "MyBook" -> uszkodzony?

Autor: Ireneusz Brycki <ireneusz.brycki_at_gazeta.pl>
Data: Tue 18 Oct 2011 - 21:50:04 MET DST

Witam,

*Opis sytuacji*: mam dysk zewn臋trzny "MyBook" 500GB USB system plik贸w
NTFS. Nagle dysk przesta艂 si臋 zg艂asza膰 w WinXP. Czasami go wida膰 jako
liter臋 w systemie, a czasami nie. Nie mo偶na na niego wej艣膰.

Podpi膮艂em go do MACa, tam dysk ruszy艂 bez problem贸w, dane by艂y dost臋pne
(nie wiem czy wszystkie czy te偶 nie), mo偶na je by艂o kopiowa膰.

Teraz przenios艂em dysk na WinXP i zn贸w go nie widzi.

CHKDSK wskazuje, 偶e:
Segment rekord贸w plik贸w 22 460 do 22 463 (czyli 4) jest nie odczytania i
na tym ko艅czy napraw臋.

*Pytanie*:
- do MACa nie mam ju偶 dost臋pu
- na WinXP nie ma dost臋pu do dysku

Co wed艂ug Was mog艂o si臋 sta膰 z dyskiem, 偶e si臋 tak zachowuje, czy
naprawi膰 go przy pomocy CHKDSK czy innego programu, czy mo偶e jednak
poczeka膰 (mam z tym spory problem - musz臋 mie膰 dost臋p do danych) i
spr贸bowa膰 skopiowa膰 ile si臋 da na MACu?

--
Pozdrawiam, Ireneusz Brycki