Re: Dysk USB "MyBook" -> uszkodzony?

Autor: Vince <wujek_dobra_radaNOSPAM_at_o2.pl>
Data: Wed 19 Oct 2011 - 13:24:20 MET DST

Swego czasu przerabiałem coś podobnego z dyskiem twardym Samsunga (przenośny
na USB, modelu nie pamiętam, wiem, że pojemność 500GB). Problem byłz
instalacją sterowników pod Windows XP. Co ciekawe ten sam dysk, pod zupełnie
inna wersją windowsa działał bez problemu (o ile dobrze pamiętam
bezproblemowo działał pod SP2). Co ciekawe te same objawy były przy
niektórych pen drive`ach. Do dzisiaj nie wiem, co było przyczyną, natomiast
problem objawiał się w ten sposób, że system wykrywał nowe urządzenie (jeśli
dobrze pamiętam kontroler IDE), ale miał problem z zainstalowaniem do niego
sterowników, zaś po ich prawidłowym zainstalowaniu wyświetlał się komunikat,
że to urządzenie "może nie działać poprawnie". Do dzisiaj nie wiem, co było
przyczyną, ale jako, że nie był to mój dysk nie był to również mój problem.
Niemniej jednak sugerowałbym popytać na grupach poświęconych Microsoft Win
Xp. Są tam "spece", którzy sie tym zajmują zawodowo na codzień z ramienia
tejże korporacji (i wbrew pozorom ich odpowiedzi czasem są czasem szybsze i
o wiele bardziej pomocne niż w przypadku tradycyjnego "telecentrum".

Pozdrawiam, M.

Użytkownik "Ireneusz Brycki" <ireneusz.brycki@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:j7kl5t$g9k$1@inews.gazeta.pl...