Re: 1.) Defragmentacja dysku SSD. 2.) Dysk SSD a program MHDD.

Autor: Rafał <bezspamuXXX_at_gazeta.pl>
Data: Wed 05 Oct 2011 - 22:12:12 MET DST

Latet wrote:

> Tylko jaki jest sens kupna szybkiego dyski SSD, jesli to, co najbardziej
> odczuwalnie spowalnia codzienną pracę (tempy i swap) nie będzie się na nim
> trzymać?

nie masz racji, bo to nie jest najbardziej odczuwalne.
System Win7 na moim HDD ładował się w 28 s , a SSD 12s
a tempy i swap mam na HDD
na początku miałem na SSD i równica była ledwo zauważalna,
żeby nie powiedzieć pomijalna
Fakt, faktem że swap wykorzystuje w 5%, tak wiec systemem
niewiele go tyka, a tempy... najwiecej powstają gdy przeglądamy
strony www. To wszystko jest wolne z definicji, więc SSD nie wiele
tutaj daje. Słowem to może być na HDD.