Re: Xp prof i dobry sprzęt

Autor: karslawek <karslawek_at_gmail.com>
Data: Wed 05 Oct 2011 - 22:10:46 MET DST

W dniu 2011-10-04 22:50, karslawek pisze:
> Witam
> Chce się przesiąść na nowy sprzęt. Mam do dyspozycji powiedzmy 1500zł.
> Ale nie chcę przesiadać się z xp prof na 7 jeszcze przez co najmniej
> 2-3 latka.
> Co wykorzysta w pełni xp prof?Jaki procek najlepiej, aby później móc
> zmienić bez przeszkód na 7?
> Bo niby xp do 4gb ramu widzi czyli 8 byłoby na przyszłość na 7.
> I co z grafą? Syn dorasta przydałaby się porządna, lepsza niż gt 520.
>
> Pozdrawiam
PodsumowujÄ…c:
- nie ma sensu zostawać przy xp na nowym sprzęcie
- nie ma większego sensu kupować więcej niż 4gbramu
- dalej nie poleciliście procka, ani grafy - niech będzie pod 7(monitor
to lcd lg l193st)
Wymagania jak wcześniej:
-grafa lepsza niż gt 520, normalna płyta i procek, który nie zamuli się
przy otwartym jednocześnie pdf 50mb, kilku plikach doc po 20mb, lecącej
w tle muzyce, ściągającym się pliku, działających kilku słownikach,
otwartym OE z załącznikami,aby syn mógł spokojnie grać w obecne teraz na
rynku gry.(na wszystko z resztą bebechów jakieś 1500)

Co możecie polecić z czystym sumieniem?