Re: 1.) Defragmentacja dysku SSD. 2.) Dysk SSD a program MHDD.

Autor: Latet <latet_at_latet.pl>
Data: Wed 05 Oct 2011 - 22:20:55 MET DST

> nie masz racji, bo to nie jest najbardziej odczuwalne.
> System Win7 na moim HDD ładował się w 28 s , a SSD 12s
> a tempy i swap mam na HDD

Akurat tempy przeglądarek raczej nie mają wiele wspólnego z czasem ładowania się
systemu.
A czas otwierania FF, czy IE - drastycznie mi się skrócił, odkąd ich tempy leżą
na SSD.

> To wszystko jest wolne z definicji, więc SSD nie wiele
> tutaj daje. Słowem to może być na HDD.

Pewnie, że może. Przez ostatnie 20 lat było i jakoś żyliśmy ;-)
A właśnie rzeczy wolne z definicji najbardziej zyskują na przeniesieniu
hdd-->ssd.

latet