Re: Po co nam dvd?

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Tue 23 Aug 2011 - 12:29:38 MET DST

On 23/08/2011 07:53, Maciek Babcia Dobosz wrote:

> Cóż - powalił mnie twój argument "Blah, blah, blah, pierdu pierdu, nie
> znam nikogo" - zaprawdę solidna podstawa do Twego generalizowania. A
> ja nie pierdu-pierdu tylko znam wielu ludzi prowadzących małe biznesy
> którzy na bieżąco monitorują sytuację w firmach. Rozumiem że może to
> być dziwne dla kogoś pracującego na uczelni czy w urzędzie opłacanym z
> naszych podatków że kontroluje się jak pracują pracownicy którym ja sam
> płacę pensje - dla Ciebie to zapewne rzecz nieznana.

Tak, nieznana bo tylko 2 osoby zatrudniamy z żoną w firmie i nie muszę
ich kontrolować - wychodząc do domu wyłączają komputer, a ja w pracy po
prostu usypiam wychodząc do domu. WOL działa świetnie i nie mam problemu
z połączeniem się zdalnie w razie konieczności.

Dwa, że skoro mój punkt widzenia uznajesz za generalizowanie, to w jaki
sposób mam się odnieść do kilku znanych tobie przypadków? Znane mnie
przypadki to "rzecz nieznana", twoje to już jest potwierdzenie teorii.

Nie dogadamy się po prostu, tyle że ja już jako konsulant dużego
telecomu bywałem w różnych firmach, od takich z setkami biur w kraju
pracujących jeszcze na unixowych terminalach w XXI wieku, po jakąś małą
fabryczkę zatrudniającą 10 osób, gdzie w biurze pecety też się na noc
wyłącza.

--
Pozdrawiam,
Kamil