Re: Po co nam dvd?

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Tue 23 Aug 2011 - 08:53:03 MET DST

Dnia 2011-08-22, o godz. 20:22:40
kamil <kamil@spam.com> napisał(a):

> Blah, blah, blah, pierdu pierdu, nie znam nikogo kto monitoruje firmę
> z kuchni, nie znam też nikogo u kogo komputer w domu pracuje 24/7
> żeby sciągać przez ten czas więcej rzeczy, niż człowiek jest w stanie
> obejrzeć. Ot i cała historia, podałem argument, a ty wyciągasz
> jednostkowe przypadki potwierdzające regułę.

Cóż - powalił mnie twój argument "Blah, blah, blah, pierdu pierdu, nie
znam nikogo" - zaprawdę solidna podstawa do Twego generalizowania. A
ja nie pierdu-pierdu tylko znam wielu ludzi prowadzących małe biznesy
którzy na bieżąco monitorują sytuację w firmach. Rozumiem że może to
być dziwne dla kogoś pracującego na uczelni czy w urzędzie opłacanym z
naszych podatków że kontroluje się jak pracują pracownicy którym ja sam
płacę pensje - dla Ciebie to zapewne rzecz nieznana.

Zdrówko