Re: Po co nam dvd?

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Mon 22 Aug 2011 - 21:22:40 MET DST

On 22/08/2011 20:08, Maciek Babcia Dobosz wrote:

> Firmę monitoruje wielu. Zwłaszcza tych którzy mają niewielki firmy i
> sami wszystko kontrolują.

> Przeciętny użytkownik nie pracuje w biurze tylko w usługach i
> produkcji. To co opisałeś to robi przeciętny urzędnik który bynajmniej
> nie jest przeciętnym użytkownikiem komputera.

Blah, blah, blah, pierdu pierdu, nie znam nikogo kto monitoruje firmę z
kuchni, nie znam też nikogo u kogo komputer w domu pracuje 24/7 żeby
sciągać przez ten czas więcej rzeczy, niż człowiek jest w stanie
obejrzeć. Ot i cała historia, podałem argument, a ty wyciągasz
jednostkowe przypadki potwierdzające regułę.

--
Pozdrawiam,
Kamil