Re: Po co nam dvd?

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Mon 22 Aug 2011 - 21:21:00 MET DST

On 22/08/2011 20:06, Maciek Babcia Dobosz wrote:

> Nie zdajesz sobie sprawy ile z tych komputerów jest włączone. Na jakieś
> 346 do których mam w tej chwili dostęp włączone jest w tej chwili 84.
> Nie wnikam z jakiego powodu który.

A u mnie Landesk większość wyłącza, nie licząc komputerów w labach
obsługujących różne sprzęty działające bez przerwy.

> Przy opłatach za oświetlenie, klimatyzację czy urządzenia zasilane
> prądem (różne) jeden czy dwa komputery w biurze to wartość pomijalna i
> rzadko kto zwraca na to uwagę. Raczej zwraca na to uwagę w warunkach
> domowych.

Dla dużej firmy kilkaset komputerów po 14 godzin dziennie to są rocznie
spore pieniądze, które można wpisać pod "obniżenie kosztów" i wypłacić
sobie niezły bonus na święta w nagrodę. ;)

--
Pozdrawiam,
Kamil