Re: Po co nam dvd?

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Mon 22 Aug 2011 - 21:06:01 MET DST

Dnia 2011-08-22, o godz. 19:48:44
kamil <kamil@spam.com> napisał(a):

> Ale to naprawdę nie jest zastosowanie przeciętnego peceta pani krysi
> w domu albo pana kazia w biurze do fakturowania.

Nie zdajesz sobie sprawy ile z tych komputerów jest włączone. Na jakieś
346 do których mam w tej chwili dostęp włączone jest w tej chwili 84.
Nie wnikam z jakiego powodu który.

> A jeszcze więcej firm ma różne systemy, które wyłączają komputery o
> danej godzinie, żeby obniżyć rachunki za prąd.

Przy opłatach za oświetlenie, klimatyzację czy urządzenia zasilane
prądem (różne) jeden czy dwa komputery w biurze to wartość pomijalna i
rzadko kto zwraca na to uwagę. Raczej zwraca na to uwagę w warunkach
domowych.

Zdrówko