Re: Po co nam dvd?

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Mon 22 Aug 2011 - 20:51:15 MET DST

Dnia 2011-08-22, o godz. 18:40:56
kamil <kamil@spam.com> napisał(a):

> No to dla równowagi w moim domu żaden z trzech komputerów nie pracuje
> 24/7 (fakt, że nie piracę każdego filmu jaki tylko wyjdzie byle mieć)
> a wychodząc z pracy usypiam peceta i mogę wtedy bez problemu połączyć
> się zdalnie w miarę potrzeb.

Widzisz a u mnie w domu non-stop pracuje jeden komputerek. I bynajmniej
nie do pobierania P2P ale jako serwerek pewnych usług i zdalny
rejestrator wideo jednocześnie. Taki malutkie coś co bierze kilkanaście
watów. Plus prawie non-stop laptop do kontroli zdalnej systemu kasowego
i kamer w restauracji żony - bo wygodnie mieć go w kuchni/salonie a nie
na strychu jak serwerek.

Zdrówko