Re: Ma³y monitor 10" z DVI i VGA

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Mon 22 Aug 2011 - 21:00:26 MET DST

Dnia 2011-08-22, o godz. 19:31:28
kamil <kamil@spam.com> napisa³(a):

> Liliput robi monitory 5-10", ale ceny maj± raczej zaporowe, co¶ w
> granicy 200 funtów za ten model:
>
> http://www.lilliputuk.com/monitors/hdmi/fa1011/
>

> Mo¿e uda ci siê dobraæ co¶ z ekranów samochodowych do dvd/konsoli?

Szuka³em d³ugo ma³ego monitorka rzêdu 7-8 cali. Móg³ byæ lampowy i mono
- chodzi³o o to ¿eby mo¿na by³o czasami go sobie zabraæ do jakiej¶ szafy
z serwerami gdzie nie ma KVM-a. Potrzebowa³em z D-Sub. I bryndza.
Ciê¿ko cokolwiek znale¼æ a jak ju¿ to ceny zabijaj±. W koñcu trafi³em
przypadkiem do znajomego prowadz±cego firmê sprzedaj±c±/serwisuj±c±
systemy kasowe i kasy fiskalne. I dosta³em za darmo stary monitor
mono 7 cali z jakiej¶ kasy sklepowej zbudowanej na bazie PC. Kolor
mog³em dostaæ ale mi chodzi³o o to ¿eby by³ jak najmniejszy i
najl¿ejszy. Spróbuj tak samo popytaæ w jakim¶ serwisie kas - tyle ¿e a
DVI bym nie liczy³.

Zdrówko