Re: Porównanie tuszy do drukarek ?

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij._at_neostrada.pl>
Data: Thu 18 Aug 2011 - 10:32:07 MET DST

Dnia Wed, 17 Aug 2011 17:01:02 +0200, Mat napisał(a):

> ...Znam przypadek gdy ktoś w sklepie kupił, przez nieuwagę, pojemnik
> bez chipa (zamiennik) i pomimo prawidłowego oznaczenia drukarka
> go nie zakceptowała. Konieczna była wymiana na taki z chipem...

Jak kupujesz pojemnik bez chipa to musisz wyciągnąć chip ze zużytego
pojemnika i przełożyć do nowego. Sterownik drukarki będzie informował, że
zbiornik jest pusty (chyba, że użyjesz resetera (są taki ustrojstwa)) ale
będzie rozpoznawał, że pojemnik jest włożony. Nie wiem jak w innych, ale w
Canonie Pixma można komunikaty o stanie tuszu wyłączyć i drukować do oporu.