Re: Porównanie tuszy do drukarek ?

Autor: Mat <M_at_..com>
Data: Wed 17 Aug 2011 - 17:01:02 MET DST

> w atramentowkach sa dostepne dwa rozwiazania:
> a) pojemnik z tuszem i zintegowana glowica
> b) pojemnik z tuszem
>
> w przypadku b glowica jest w drukarce i zasilana jest z
> pojemnika
>
> jezeli zaschnie ci tusz na glowicy zintegrowanej w pojemniku
> wywalasz tusz i wsadzasz nowy
>
> jezeli zaschnie ci tusz na glowicy zintegrowanej w drukarce
> wywalasz drukarke i kupujesz nowa

Dzięki, już to rozumiem.

> chipy (stosowane przez wszystkich poza brotherem) sa po to
> zeby uzytkownik nie mogl dolac tuszu do pojemnika, po
> wykorzystaniu okreslonej ilosci tuszu pojemnik trzeba wywalic
> i nie maja zwiazku z glowica, to tylko sposob weryfikacji
> ile tuszu zostalo wykorzystane

Znam przypadek gdy ktoś w sklepie kupił, przez nieuwagę, pojemnik
bez chipa (zamiennik) i pomimo prawidłowego oznaczenia drukarka
go nie zakceptowała. Konieczna była wymiana na taki z chipem.

> nie ma czegos takiego jak 'lepsze rozwiazanie', drukarki w
> obecnych czasach roznia sie praktycznie tylko nazwa producenta
Chodziło mi o lepsze rozwiązanie porównując pojemnik z głowicą
i taki bez. Ale już rozumiem.

W przypadku drukarki laserowej jest jeszcze kwestia gabarytów.
Są one zwykle większe, co czasami nie jest bez znaczenia.

Pozdrawiam
Mat