Re: Laptop Compaq z Biedronki

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Thu 18 Aug 2011 - 10:35:50 MET DST

On 18/08/2011 07:46, Artur(m) wrote:

> [...]
>
> Z tego co zauważyłem,
> Animka nie rzucała inwektywą, pierwsza..
>
> A ja uważam Animkę za "koloryt" grupy, może nawet maskotkę.
> Myślę, że każdemu "zrównoważonemu emocjonalnie" nie powinno
> to być problemem.
>
> Na koniec tej dyskusji mocno NTG powiem;
> jak łatwo wyśmiewać się; ze słabszego; z grubego, z niskiego
> zezowatego, mniej bystrego, z... to takie śmieszne...
> Nie rozumiem jak może to przynosić jakąkolwiek satysfakcję?!?!?!
> Powiedź w oczy Pudzianowi, że fatalnie śpiewa, lub źle walczy ....
> To będzie satysfakcja jak "podwinie ogon".

Naprawdę nie jesteś chyba tak naiwny, żeby wierzyć w istnienie Animki?
Znudzony admin albo gimnazjalista pisze te bzdety, a ty w lśniącej zbroi
wyruszasz na ratunek damie ragującej "śmieciami" na żartobliwą durną babę.

Dystans do świata wycięto ci operacyjnie, czy to po prostu cecha osobowości?

> Widzę tu jeszcze jeden aspekt całej tej akcji pod nazwą
> "pojedźmy po Animce".
> "Owczy pęd". Osobniki słabe, aby uzyskać aprobatę grupy
> robią to (tak myślą), co grupa od niego oczekuje.
> Łącząc się w ataku na kogokolwiek, czują się pewnie.
> Są w grupie.
> Sorki za tę "amatorską analizę psychologiczną",
> ale tak to odczuwam

Masz pełne prawo do takich odczuć, internet wszystko przyjmie..

--
Pozdrawiam,
Kamil