Re: Porównanie tuszy do drukarek ?

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Thu 18 Aug 2011 - 10:01:01 MET DST

Użytkownik "Marx" <Marx@nospam.com> napisał w wiadomości
news:6vosh8-vj5.ln1@wuwek.kopernik.gliwice.pl...
> Z chęcią zobaczyłbym zdjęcie z tej laserówki - zdjęcia z dobrej
> atramentówki są porównywalnej jakości do tych z fotolabu.

Drukowałem zdjęcia na papierze foto A4 na Canon LBP5000 (fotka z lustrzanki
o ile ma to znaczenie) i wątpię, żebyś odróżnił od wydruku z atramentówki.
:-)
Na zwykłym papierze zdjęcia z laserówki wychodzą o niebo lepiej niż na
atramentówce na tym samym papierze.
Aha, drukowałem na oryginalnych tonerach, na zamiennikach tak ładnie to już
nie jest. ;-)
No i zdjęcie A4 laserówka drukuja jakieś 20 sekund a nie 4 minuty tak jak
przeciętna atramentówka.