Re: Porównanie tuszy do drukarek ?

Autor: Marx <Marx_at_nospam.com>
Data: Thu 18 Aug 2011 - 13:56:55 MET DST

On 18.08.2011 10:01, nom wrote:

> Użytkownik "Marx" <Marx@nospam.com> napisał w wiadomości
>
> Drukowałem zdjęcia na papierze foto A4 na Canon LBP5000 (fotka z
> lustrzanki o ile ma to znaczenie) i wątpię, żebyś odróżnił od wydruku z
> atramentówki. :-)
zaręczam ci że odróżnię, bo w wydruku z atramentówki z bardzo bliska w
niektórych partiach zdjęcia widać kropki. Zresztą było o jakości
porównywalnej z fotolabem.

> Na zwykłym papierze zdjęcia z laserówki wychodzą o niebo lepiej niż na
> atramentówce na tym samym papierze.
Nikt zdjęć na zwykłym papierze nie drukuje, to bez sensu

> No i zdjęcie A4 laserówka drukuja jakieś 20 sekund a nie 4 minuty tak
> jak przeciętna atramentówka.
Moja atramentówka (pixma) w najwyższej możliwej jakości drukuje całkiem
szybko i na pewno nie trwa to więcej niż minutę.

Gdyby laserówki zbliżyły się jakością do fotolabu to wyp... bym tą
atramentówkę przez okno i kupił laser :)
Marx

Ps. Próbowałeś kalibrować tą drukarkę na zamiennikach?