Re: płyta czy zasilacz?

Autor: divek <divek_USUN_TO_Z_ADRESU__at_op.pl>
Data: Thu 18 Aug 2011 - 09:28:12 MET DST

W dniu 2011-08-16 22:44, Przemysław Ryk pisze:

> U mnie - przy DFI LanParty DK P45-T2RS i E8400
> pogonionym na 3,9 GHz czasami zdarza się przy uruchamianiu, że za pierwszym
> razem całość „nie zaskakuje” - nie wyświetla nawet komunikatu BIOS.
> Wyłączenie i ponowne odpalenie - startuje z właściwymi ustawieniami.

To ja Ci zeznam jako ciekawostkę, że miałem identyczne objawy z moją DFI
LanParty nForce4 Ultra-D. Problem występował z coraz większą
częstotliwością w miarę upływu czasu, na przestrzeni mniej więcej 1-1,5
roku. W końcu, w okolicach stycznia/lutego tego roku, płyta wyzionęła
ducha podczas efektownego huknięcia zasilacza, 15-20min po włączeniu
PC-ta. Zasilaczem był Tagan TG430-U15 Easycon. Poszła cała sekcja
zasilania na płycie... Do dziś nie wiem co nie grało w tym bardzo długo
eksploatowanym, niekręconym zestawie. Reszta maneli ocałała.

--
Pozdrowienia,
divek