Re: Porównanie tuszy do drukarek ?

Autor: Marx <Marx_at_nospam.com>
Data: Thu 18 Aug 2011 - 08:15:47 MET DST

On 17.08.2011 15:44, m4rkiz wrote:

> jezeli drukuje sie zdjecia sporadycznie, to lepiej wybrac sie do labu
> niz ladowac sie w atrament tylko dla zdjec, moze wyjsc nieco taniej
> niz drukowane na oryginalach i zalecanym papierze
toteż mało kogo stać na drukowanie na oryginałach. Moja drukarka
oryginałów nie miała włożonych nawet raz. Jednak wybór zamienników nie
jest prosty, zarówno tuszu jak i papieru, warto też zainwestować w
kalibrację. Aczkolwiek przy małych odbitkach lab i tak wychodzi taniej,
a zdjęcie jest trwalsze.
Marx