Re: płyta czy zasilacz?

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu 18 Aug 2011 - 10:54:05 MET DST

Dnia Thu, 18 Aug 2011 09:28:12 +0200, divek napisał(a):

> To ja Ci zeznam jako ciekawostkę, że miałem identyczne objawy z moją DFI
> LanParty nForce4 Ultra-D. Problem występował z coraz większą
> częstotliwością w miarę upływu czasu, na przestrzeni mniej więcej 1-1,5
> roku. W końcu, w okolicach stycznia/lutego tego roku, płyta wyzionęła
> ducha podczas efektownego huknięcia zasilacza, 15-20min po włączeniu
> PC-ta. Zasilaczem był Tagan TG430-U15 Easycon. Poszła cała sekcja
> zasilania na płycie... Do dziś nie wiem co nie grało w tym bardzo długo
> eksploatowanym, niekręconym zestawie. Reszta maneli ocałała.

Miałem też swego czasu LanParty na nForce 4 Ultra (na której kręciłem
naturalnie każdego Athlona 64, który w niej stacjonował) i tego typu odpałów
nie pamiętam. Specjalnie się tym jednak nie przejmuję - komputer i tak u
mnie 24/7/365 działa, więc okazji do obserwacji takiego „wstawania na raty”
specjalnie wiele nie mam. :D

[ Nie tyle groźny jest rosyjski czołg, co jego pijana załoga.              ]
[                               (z bloga Internetowego Obserwatora MediĂłw) ]