Re: Samsung i pojemnośc dysku dodatkowego - niewiadoma.

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Tue 16 Aug 2011 - 19:22:16 MET DST

On

> No to jeszcze nie wiesz, że tylko kwestią czasu jest kiedy
> przegrasz jakiś proces :>

Czy możesz podać jakąś wykładnie prawną, która mówi, iż klientowi
przysługuje zwrot kosztów transportu w przypadku odstąpienia od umowy?

W szczególnych przypadkach gdyby tak było duża grupa osób jest w stanie
doprowadzić zgodnie z prawem praktycznie każdy sklep do bankructwa.
Ustawodawca musiałby być pijany tak stanowiąc. (co może być bliskie
prawdy ;) ).

> (nie, nie tłumacz *MI* że uważasz iż robisz dobrze a inne postawienie
> sprawy jest bzdurne, stwierdzam fakt, nie wyrażam swojej opinii).

Myśle, że nikogo nie interesują fakty tylko wykładnia prawna, nawet
jeżeli jest bzdurna i jeżeli nawet zmienia się co chwila... to jednak
jest podstawa do roszczeń i ew. sporów sądowych.