On Fri, 12 Aug 2011, Rafa ukawski wrote:
[...sprawa zwrotu "do 10 dni"...]
> We pod uwag:
> - zamwienie nie oznacza jednoznacznie, e towar wyle, jeeli kto robi
> jaja, anuluje zamwienia
O ile dopilnowae, aby klient wyranie by powiadomiony e o zawarciu
umowy zostanie powiadomiony inn drog, albo jak kto woli - e
zaakceptowanie "propozycji ceny" nie stanowi akceptacji "propozycji
sprzeday" (nie jest zawarciem umowy w rozumieniu KC).
> - klient kadorazowo paci za przesyke w jedn i w druga stron,
No to jeszcze nie wiesz, e tylko kwesti czasu jest kiedy
przegrasz jaki proces :>
(nie, nie tumacz *MI* e uwaasz i robisz dobrze a inne postawienie
sprawy jest bzdurne, stwierdzam fakt, nie wyraam swojej opinii).
> Ja wychodze na przeciw klientom, nie przeciw nim ;) Wicej czasu i pienidzy
> traci si nie z powodu przyjcia zwrotu, ale z powodu dalszej potencjalnej
> batalii.
Zgadza si.
pzdr, Gotfryd
Received on Tue Aug 16 16:00:02 2011
To archiwum zostao wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 16 Aug 2011 - 16:51:02 MET DST