Re: Samsung i pojemnośc dysku dodatkowego - niewiadoma.

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Tue 16 Aug 2011 - 14:14:07 MET DST

On Fri, 12 Aug 2011, Rafa ukawski wrote:

[...sprawa zwrotu "do 10 dni"...]

> We pod uwag:
> - zamwienie nie oznacza jednoznacznie, e towar wyle, jeeli kto robi
> jaja, anuluje zamwienia

  O ile dopilnowae, aby klient wyranie by powiadomiony e o zawarciu
umowy zostanie powiadomiony inn drog, albo jak kto woli - e
zaakceptowanie "propozycji ceny" nie stanowi akceptacji "propozycji
sprzeday" (nie jest zawarciem umowy w rozumieniu KC).

> - klient kadorazowo paci za przesyke w jedn i w druga stron,

  No to jeszcze nie wiesz, e tylko kwesti czasu jest kiedy
przegrasz jaki proces :>

(nie, nie tumacz *MI* e uwaasz i robisz dobrze a inne postawienie
sprawy jest bzdurne, stwierdzam fakt, nie wyraam swojej opinii).

> Ja wychodze na przeciw klientom, nie przeciw nim ;) Wicej czasu i pienidzy
> traci si nie z powodu przyjcia zwrotu, ale z powodu dalszej potencjalnej
> batalii.

  Zgadza si.

pzdr, Gotfryd