Re: Samsung i pojemnośc dysku dodatkowego - niewiadoma.

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Fri 12 Aug 2011 - 20:30:23 MET DST

On 2011-08-12 19:35, VSS wrote:
> W wiadomości:j23b2o$4r9$1@news.onet.pl,
> Rafał <rafalweb@lukawski.pl> nastukał:
>
> tym bardziej sprzedawca nie ma obowowiązku odebrać towaru "używanego".
> rozpakowanie dysku, podłączenie do komputera jest użyciem dysku.
> sprzedawce nie obchodzi czy podłączyłeś go na minutę czy 2 dni. sklep to
> nie wypozyczalnia dysków gdzie każdy może sobie kupić, sprawdzić, oddać,
> znów kupić, sprawdzić, oddac i tak w kółko. jestem ciekaw czy jakby
> jakis pacjent tak zrobił w Twoim sklepie 5 razy czy byłbys taki chętny
> odbierać od niego te dyski.

Jak już chyba pisałem, każdą taką kwestie rozpatruje indywidualnie,
obawiam się jednak, że każdą batalie w sądzie (gdyby pojawił się zaradny
klient na pewno być przegrał).

Weź pod uwagę:
- zamówienie nie oznacza jednoznacznie, że towar wyśle, jeżeli ktoś robi
jaja, anuluje zamówienia
- klient każdorazowo płaci za przesyłke w jedną i w druga stronę, jeżeli
nie jest to działanie celowe, to zwroty stanową bardzo mały udział w
całym obrocie - jaki, to już tajemnica sklepu ;)

> możesz pudełko zakleic stickerem, otwarcie go uznaje się, za uzycie
> dysku. a sticker na dysk w foliowym worku można nakleic przez niewielkie
> nacięcie w folii. tak robia firmy w których ja kupuję dyski.

Ja wychodze na przeciw klientom, nie przeciw nim ;) Więcej czasu i
pieniędzy traci się nie z powodu przyjęcia zwrotu, ale z powodu dalszej
potencjalnej batalii.