Re: Samsung i pojemnośc dysku dodatkowego - niewiadoma.

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Tue 16 Aug 2011 - 19:08:28 MET DST

On 2011-08-16 14:14, Gotfryd Smolik news wrote:
> On Fri, 12 Aug 2011, Rafał Łukawski wrote:
>
> [...sprawa zwrotu "do 10 dni"...]

> O ile dopilnowałeś, aby klient wyraźnie był powiadomiony że o zawarciu
> umowy zostanie powiadomiony inną drogą, albo jak kto woli - że
> zaakceptowanie "propozycji ceny" nie stanowi akceptacji "propozycji
> sprzedaży" (nie jest zawarciem umowy w rozumieniu KC).

> No to jeszcze nie wiesz, że tylko kwestią czasu jest kiedy
> przegrasz jakiś proces :>

Nie ukrywam tego, że ja zajmuje się sprzętem i technologią, od kwestii
prawnych mam prawników... no niestety skala działalności powoduje to, że
nie są 24h/dobe. W razie procesu lub też w przypadkach
nierostrzygniętych wątpliwości, to oni są gonieni do roboty.

> (nie, nie tłumacz *MI* że uważasz iż robisz dobrze a inne postawienie
> sprawy jest bzdurne, stwierdzam fakt, nie wyrażam swojej opinii).

Bez obawy, ja mogę napisać, że się nie znam ;) Ale ja jako ja, nie jako
firma ;)