Re: Oceńcie sprzęt - warto?

Autor: Jacek S. <orm_at_fcnzh.cy>
Data: Mon 15 Aug 2011 - 11:36:35 MET DST

W dniu 2011-08-14 19:38, Dylon pisze:

> W cenach komputronika, Home Premium 64bit to 369 zł brutto. Coś mi tej
> pozycji brakuje w liście... Pretendujesz do miana złodzieja?

Kontroluj synku, bo obrażać jest łatwo, ale z "odszczekaniem" już pewnie
będziesz miał kłopot. Czytaj ze zrozumieniem - sprzęt nie jest dla mnie,
więc:

a) mam to głęboko gdzieś, skąd będzie miał system, czy już ma, czy kupi,
czy ukradnie.

b) ta grupa jest o sprzęcie, a nie o systemach operacyjnych, o czym
wielu zapomina, więc... Jak wyżej, nie interesuje mnie soft...

> Czy nie lepiej (przy sztywnym budżecie) wziąść ciut gorszy np. procesor i
> mieć czyste sumienie?

Ja sumienie mam czyste. BTW, doczekam się "odszczekania"?

--
Jacek S.