On 2011-08-15 10:39, Andrzej Libiszewski wrote:
>> Racja, mój błąd pojęciowy. IMHO z pkt. widzenia klienta wiele się nie
>> zmienia w stosunku do jego (obecnych) oczekiwań.
>
> Zmienia się o tyle, że w przypadku niezgodności z umową trzeba (po
> pierwszym pół roku, gdzie domniemuje się, że istniała) samodzielnie
> udowodnić jej istnienie w momencie zakupu - co często nie jest możliwe.
> Przy gwarancji niczego nie musisz udowadniać.
Zgodnie z prawem obowiązującym w całej Unii Europejskiej sprzedawca
odpowiada za niezgodność towaru z umową przez *dwa lata* od dnia dostawy
produktu.
-- Western Digital Silver Partner - http://luktronik.pl/Received on Mon Aug 15 11:25:03 2011
To archiwum zostao wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 15 Aug 2011 - 11:51:01 MET DST