Re: Oceńcie sprzęt - warto?

Autor: Dylon <dylon_at_unknown.pl>
Data: Mon 15 Aug 2011 - 13:49:30 MET DST

Dnia Mon, 15 Aug 2011 11:36:35 +0200, Jacek S. napisał(a):

> b) ta grupa jest o sprzęcie, a nie o systemach operacyjnych, o czym
> wielu zapomina, więc... Jak wyżej, nie interesuje mnie soft...

A powinien jednak Cie interesować z tej racji, że sprzęt nie działa
zawsze tak samo wydajnie pod różnymi systemami, więc przedstawiając cały
zestaw do oceny, nie sposób pominąć OS-a.

> Ja sumienie mam czyste. BTW, doczekam się "odszczekania"?

Niestety nie. Ja tym rynsztokowym "językiem" się nie posługuję.
Przy okazji proponuję trening czytania ze zrozumieniem, bo sedna mojego
postu najwyraźniej nie zrozumiałeś.

p.s. i nie sil się na odpowiedź - KF zadba abym już nie musiał czytać
takich wypowiedzi...

--
Maciej Dylski
"[...]Licznik Millera jest lepszym detektorem promieniowania