Re: Samsung i pojemnośc dysku dodatkowego - niewiadoma.

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.usunto.pl>
Data: Mon 15 Aug 2011 - 10:39:07 MET DST

Dnia Mon, 15 Aug 2011 06:03:44 +0200, Rafał Łukawski napisał(a):

> Racja, mój błąd pojęciowy. IMHO z pkt. widzenia klienta wiele się nie
> zmienia w stosunku do jego (obecnych) oczekiwań.

Zmienia się o tyle, że w przypadku niezgodności z umową trzeba (po
pierwszym pół roku, gdzie domniemuje się, że istniała) samodzielnie
udowodnić jej istnienie w momencie zakupu - co często nie jest możliwe.
Przy gwarancji niczego nie musisz udowadniać.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
God created Arrakis to train the faithful.