Re: Dysk do starego komputera

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed 10 Aug 2011 - 09:49:02 MET DST

Dnia Wed, 10 Aug 2011 00:47:49 +0200, JoteR napisał(a):

> [...]
(ciach…)
> To chyba jeszcze za czasĂłw Socket 7.

BX to juĹĽ raczej Slot 1 / Socket 370 tak na mĂłj gust.

> Nie spotkałem płyty na BX-ie, która
> miałaby problemy z granicą 32 GiB. Aczkolwiek są rzeczy, o których się
> fizjologom nie śniło ;-)

Miałem swego czasu taką płytę - producenta już nie pomnę. Wpięcie 40GB dysku
powodowało, że nie był on wykrywany przez BIOS. Na szczęście dla mnie był to
drugi dysk w systemie i Windows XP wykrywał go bez najmniejszych problemów.

> Bardziej mi to wygląda na problem z kablami (na pewno jest taśma 80-żyłowa?)
> lub zworkologią (Caviary bywały dość kapryśne w tym względzie - wisi sam na
> taśmie, czy w towarzystwie?).

Że o Maxtorach w połączeniu z Caviarami nie wspomnę… :D

(ciach…)

[ Jak ktoś ma pecha, to złamie ząb podczas seksu oralnego                  ]
[                                                            (pl.pregierz) ]