Re: Netbook / Laptop 10-11-12

Autor: Samotnik <samotnik_at_WYTNIJ.samotnik.art.pl>
Data: Wed 10 Aug 2011 - 09:05:22 MET DST

Dnia 08.08.2011 Dysiek <brak@brak.pl> napisał/a:
> Witam
>
> Przymierzam sie powoli do zakupu netbooka/laptopa i prosze o porade co
> wybrac. Typow swoich nie mam, wiec licze na was. Kwotowo do 1500 zl
> (absolutny max, najchetniej kolo 1200).
>
> Sprzet bedzie sluzyl do ogladania filmow na projektorze, pisania, www i ew.
> z rzadka jakas gra pokroju Heroes III
>
> Wymagania konieczne:
>
> - matryca 10-11 cali (ew. 12 jakby mial CD)
> - niska waga
> - duze klawisze
> - RGB i min. 3 porty USB
> - pamiec najchetniej 2 GB
> [...]

Potrzebujesz w takim razie dwóch laptopów: jeden bardzo przenośny 10 cali,
w podróż, mały, ale nadający się tylko do wykorzystywania w celach
koniecznych, i drugi, jaki tam sobie wymarzysz, z dużymi klawiszami,
rozsądnym układem graficznym itd.

Nie da się połączyć tych dwóch celów, kompromisy nie satysfakcjonują.

--
Samotnik