Re: Radeon 4870 zdechł - co w zamian

Autor: ChOpLaCz <xxx_at_xxx.xx>
Data: Wed 27 Jul 2011 - 00:01:34 MET DST

> Akurat co do Q6600 mam takie zdanie, że to procesor podły i do gier się
> zupełnie nienadający. Wolne FSB, dużo TDP i wybór jak kulą w płot.

No cóż. Gdy się pojawił był hitem cena/wydajność.
W perspektywie czasu pewnie sporo sie zmienilo.
Do tego musiałbym przerobić X zestawów i proców,
aby sie obiektywnie wypowiedzieć.

Sam nie odczuwam dyskomfortu, ale skoro Doxent ma takie
spostrzeżenia - pewnie tak jest (że to obecnie kiszka nie proc).

pozdr
ChOpLaCz