Re: WD VelociRaptor 300 GB WD3000HLFS - 5 lat gwarancji ?

Autor: z <z_at_wp.pl>
Data: Wed 27 Jul 2011 - 15:03:58 MET DST

W dniu 2011-07-27 14:38, Buniek pisze:

> Kompa masz bardzo dobrego E8400 ale jak ci mało to można w jego miejsce
> wlozyc Quad Cora Q6600@3.0 Ghz da rade w okolicach 300 pln zakupic
> różnica zdecydowana lub nowszego Quada z q9xxx ale te są już dość drogie.

Pracowałem rok temu na qadzie 4x2,5 a na sąsiednim biurku stał właśnie
E8400 2x3.0. Jakoś nie mam przekonania. Ciągle te rdzenie się leniły
chociaż komp dostawał w palnik. Może w innym zastosowaniu quad ma sens.
Moim zdaniem więcej Ramu (nie da się XP) lub szybszy dysk.

,
> podaj model płyty.
Asus P5KC Green. Z tego co się dowiedziałem od pracodawcy (który jeszcze
mniej kuma niż ja) że nie ma raida lub jest walnięty. Podobno dostawca
coś w tym temacie ściemniał.