Re: WD VelociRaptor 300 GB WD3000HLFS - 5 lat gwarancji ?

Autor: Buniek <mbuniek_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 27 Jul 2011 - 14:38:51 MET DST

Pliki masakrycznie duże nie są. 100 mega max.
Programy mogłyby trochę mniej mulić. Corel, Acrobat, Photoshop...
Win XP CoreDuo E8400 + 4(=3,20)GBRam
Jak widać można tylko dać szybszy dysk albo kopić nowy komp.

Kompa masz bardzo dobrego E8400 ale jak ci mało to można w jego miejsce
wlozyc Quad Cora Q6600@3.0 Ghz da rade w okolicach 300 pln zakupic różnica
zdecydowana lub nowszego Quada z q9xxx ale te są już dość drogie.

>Trzeba się w końcu nauczyć konfigurować Raid :-)
Na pewno sobie poradzisz jak cos to trochÄ™ gogle i dasz rade.

>Potrzebny będzie kontroler - 100zł?
To zależy od płyty w kompie, jest duża szansa ze masz możliwość zbudowania
raid`a na obecnej bez konieczności dokupienia kolejnego, podaj model płyty.

>170+170+100=440 zł -- Samsunga 500 GB można mieć za 140 pln nowego.
>VelociRaptor 150 = 480 zł + 5 lat gwarancji
Mam dylemat :-)

>PS. Wiem że to dość dziwnie wygląda 150 a 1000 Giga :-) ale pojemność jest
>tu nieistotna.

Jak się mieścisz to faktycznie nie ma znaczenia.

Buniek