Re: WD VelociRaptor 300 GB WD3000HLFS - 5 lat gwarancji ?

Autor: Buniek <mbuniek_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 27 Jul 2011 - 14:27:39 MET DST

> Natomiast zastanawiam się czy nie lepiej kupić 2 lub 3 szt. 500 GB 7200
> 32
> MB cache i spiąć je RAID 0. transfery uzyskasz lepsze od pojedynczego
> raptora

>W szczegolnych zastosowaniach. W innych bedzie kilka razy wolniej.

Możesz wskazać gdzie będzie wolniej kilka razy. Jak będę w stanie to
sprawdzę (mam możliwość stworzenia środowisk testowych).

>Wszystko zalezy od tego co konkretnie bedzie robione. Krotko mowiac
>dobĂłr dysku zalezy od tego do czego ma byc uzywany oraz od ogolnej
>reszty konfiguracji.

Gdzie SSD wypadnie gorzej niż dysk tradycyjny ?? oczywiście nie warto
ładować ssd do kompa który będzie pełnił role DNS (w firmie) bo szkoda
wydajności i jest to za drogie, ale szybszy by był o ile można byłoby to
zmierzyć w takim rozwiązaniu.

Buniek