Re: zepsuty sprzęt-gwarancje...naprawa...czekanie

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Mon 18 Jul 2011 - 15:50:50 MET DST
Message-ID: <j01dnq$ras$2@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

On 18/07/2011 12:53, nolina wrote:
> Hej
> Taka kwestia. Kupuję np. dysk nowy. Instaluję system, programy, kopiuję
> dane-wszytko to pochłania duuuuużo czasu. Po jakimś czasie okazuję się, że
> dysk ma 12523 heksamilairdów bad sectorów i dysk muszę oddać do serwisu. Co
> oznacza, że muszę mieć inny dysk by zgrać dane i co ważne mój komp który jest
> potrzebny do pracy ... uniemożliwia mi jej wykonywanie. Dysk odnoszę do
> serwisu (maja wg prawa miesiąc!!! na "naprawę"). Zanim będę mógł odnieść dysk
> muszę kupić nowy!, bo akurat nie mam żadnego albo na tym co mam, na starym nie
> ma miejsca. Po miesiącu dysk wraca do mnie. Ja zostaję z dwoma dyskami-jeden
> jest mi zbędny. Zapłaciłem za niego bo firma nie umie solidnie zrobić swojego
> produktu, tudzież zapewnić taki serwis by zminimalizować i tak już poniesione
> nakłady czasowe. Aha ... za jakiś czas może się znów okazać, że dysk pada i
> zabawa od nowa i tak do usr... śmierci można się bawić i ponosić koszty,
> nerwy, czas tracić na instalacje, przenoszenie danych za to że firma robi
> szajs. Czy można się przed tym jakoś ustrzec?. Ale nie dawajcie rad w stylu
> raidy, macierze, buckupy, wykupywanie jakiś dodatkowych serwisów. Chcę kupić
> jeden (1) dysk czy inną część.
>

Spróbuj młotek i kamienną tabliczkę, ale nawet on czasem się "popsuje",
jeśli niefortunnie ją zrzucisz.

-- 
Pozdrawiam,
Kamil
Received on Mon Jul 18 15:55:03 2011

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 18 Jul 2011 - 16:51:03 MET DST