Re: zepsuty sprzęt-gwarancje...naprawa...czekanie

Autor: Maciek <maciek_at_nospam.pl>
Data: Mon 18 Jul 2011 - 14:41:37 MET DST
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Message-ID: <4e242a0e$0$3501$65785112@news.neostrada.pl>

W dniu 2011-07-18 13:53, nolina pisze:
> Taka kwestia. Kupuję np. dysk nowy. Instaluję system, programy, kopiuję
> dane-wszytko to pochłania duuuuużo czasu. Po jakimś czasie okazuję się, że
> dysk ma 12523 heksamilairdów bad sectorów i dysk muszę oddać do serwisu.
Kupuję samochód za powiedzmy 100 tys. Ładuję do niego materiały i
narzędzia, a ten szmelc się psuje. Odstawiam do serwisu, ale wcześniej
muszę graty gdzieś przepakować. Kupić drugi samochód, czy od razu
działkę i budować magazyn? Ciekawe ile samochód postoi w serwisie. Mam
nadzieję, że poniżej 2 tygodni, bo jak dłużej to pewnie splajtuję. Masz
jakąś dobrą radę, poza posiadaniem X samochodów? No to kup sobie ten
drugi dysk za 200 zł i nie marudź, bo zapewniam Cię, że skala problemu
jest niewielka :->

-- 
Pozdrawiam
Maciek
Received on Mon Jul 18 14:45:03 2011

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 18 Jul 2011 - 14:51:02 MET DST