Re: Dell - bateria a gwarancja

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Sat 09 Jul 2011 - 21:40:31 MET DST

> Fajne... Tylko że podobnie jak w HP nie zawsze prawdziwe bo np. okazuje
> się że części która uległa uszkodzeniu technik nie ma ze sobą i
> przyjeżdża z nią jeszcze następnego dnia i masz NNBD. ;-) Jak masz
> pecha to w i zgłosisz awarię w czwartek to NNBD wypada w poniedziałek i
> 4 dni sprzęt leży. Albo okazuje się że część jest niedostępna w Polsce
> i z NBD robi się dni kilka. Przy popularnym sprzęcie nie ma zwykle
> problemu ale jednak zdarza się. Serwis po przyciśnięciu deklaruje że NBD
> to jest czas w którym naprawiają np. 80% zgłoszeń z wykupioną taką
> [...]

Dell to nie HP :P
Technik ma to co potrzeba a nawet więcej. Sprzęt, który jest zgłoszony
Dellowi, że jest w Polsce użytkowany, to po takim zgłoszeniu części
zapasowe w ciągu miesiąca są w magazynie Della. A jak są w magazynie
Della, to w gwarancji się wyrabiają.
Odnośnie wymiany dysku, to na infolinii Della pytają się, czy potrafisz
zrobić to sam, czy technik ma przyjechać, w HP nie pytają, tylko
wysyłają dysk.