W dniu 2011-07-09 21:40, BQB pisze:
> Dell to nie HP :P
> Technik ma to co potrzeba a nawet więcej. Sprzęt, który jest zgłoszony
> Dellowi, że jest w Polsce użytkowany, to po takim zgłoszeniu części
> zapasowe w ciągu miesiąca są w magazynie Della. A jak są w magazynie
> Della, to w gwarancji się wyrabiają.
> Odnośnie wymiany dysku, to na infolinii Della pytają się, czy potrafisz
> zrobić to sam, czy technik ma przyjechać, w HP nie pytają, tylko
> wysyłają dysk.
No jeśli chodzi o Dalla to na serwis nie narzekam. Zgłaszałem dwie
sztuki od nas z firmy, umówiłem się na drugi dzień i gość był. Wymienił
matrycę i w drugim zasilacz. W jednym dodatkowo klawiaturę bo miał przy
sobie:) Wcześniej nie mówiłem o klawiaturze bo, aż tak uszkodzona nie
była. Wyszło przy naprawie matrycy.
Serwisant przyjechał z Gliwic na północ polski.
Ale przy umowach zawieranych przed duże firmy tak jest, kumpel ma Della
prywatnie i moich zachwytów nad serwisem jakoś nie podziela:))
--Received on Mon Jul 11 18:05:03 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 11 Jul 2011 - 18:51:02 MET DST