Re: Jak wyszukać duże pliki w XP ?

Autor: Przemek <raz_at_onet.pl>
Data: Tue 05 Jul 2011 - 15:35:04 MET DST

Eneuel Leszek Ciszewski nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
> Zauważ jednak, że ja pytam o to, jak odchudzić W7S i nie
> konsultuję potrzeby (czy zasadności) mnożenia partycji.

Zauważ, że ja, całkiem OT i uprzedzając, że nie jest to żadna złośliwość,
zapytałem o sens takiego rozwiązania.
Widać, że jesteś kolejną osobą, która uważa to za doskonałe rozwiązanie,
tylko nie potrafi tego uzasadnić.
Zatem dziękuję za odpowiedź, mimo, że kompltenie nie na temat jednak
odpowiedzą była.
Przem