Re: Jak wyszukać duże pliki w XP ?

Autor: Przemek <raz_at_onet.pl>
Data: Tue 05 Jul 2011 - 15:32:51 MET DST

Eneuel Leszek Ciszewski nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
> Masz też jeden katalog i jeden plik? :) Jeden pojemnik na sól, pieprz,
> cukier?... Jeden talerz do wszystkiego, czy może jesz prosto z
> garnka?... ;)
> Rozrzutni ludzie nawet pakują wiertła pojedynczo...

To nie jest nawet próba odpowiedzi na moje pytanie.
Czy teraz wyjaśnisz może, ale bardziej merytorycznie?
Pytam całkiem serio i bez złośliwości...

> Nie umiem wytłumaczyć Polakom, po co mi:
> -- wentylacja
> -- ciepła woda do mycia
> -- wiele ,,kompletów'' bielizny
> -- wiele par spodni, wiele swetrów, koszul, różnych kurtek...

... które Ty mógłbyś sobie darować bo są to wycieczki lekko
nacjonalistyczne.
Widać lubisz myć każdą nogę w osobnym zlewie, nie wytłumaczę Ci, ze można
inaczej :/
Przem