Re: Jak wyszukać duże pliki w XP ?

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Tue 05 Jul 2011 - 20:11:22 MET DST

"Przemek" iuv3q5$8ja$1@inews.gazeta.pl

> To nie jest nawet próba odpowiedzi na moje pytanie.

To jest próba wyjaśnienia. :)

> Czy teraz wyjaśnisz może, ale bardziej merytorycznie?
> Pytam całkiem serio i bez złośliwości...

Proponuję te dwa posty:

  "Eneuel Leszek Ciszewski" iuvjdo$37$1@inews.gazeta.pl
  "Eneuel Leszek Ciszewski" iuvit1$rrq$1@inews.gazeta.pl

Niższy MID zawarty jest w poście o MIDzie poprzednim.

> ... które Ty mógłbyś sobie darować bo są to wycieczki lekko nacjonalistyczne.

Owszem -- to nacjonalizm. :) No... I przy okazji -- brutalny atak na Kościół.
(bo Kościół, nawet pisemnie, zniechęca ludzi do kupowania masy ubrań)
Proponuję wizytę u psychiatry. :) (tańsze to dla społeczeństwa
niż walka z nacjonalizmem objawiającym się w taki sposób)

> Widać lubisz myć każdą nogę w osobnym zlewie, nie wytłumaczę Ci, ze można in aczej :/

Nie myję nóg. Same myją się, gdy myję resztę ciała.
(bo kąpię się pod prysznicem na stojąco a woda jednak jest cięższa od
powietrza i spływając w dół, stale zalega w brodziku w czasie kąpieli;
na dodatek jest pełna mydlin do czasu ,,płukania ciała'', kiedy to przy
okazji płucze i nogi)

A w zlewie chyba jeszcze nie tylko nóg nie myłem, ale w ogóle nie myłem
się w zlewie. Nawet umywalka nie służy myciu nóg.

No... Ale ja jestem nacjonalistą... ;)
(i dlatego właśnie kąpię się pod prysznicem, nie w zlewie czy w sedesie) ;)

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'