Re: Zasilacz Enermax

Autor: m4rkiz <aa_at_bb.cpl>
Data: Sun 03 Jul 2011 - 13:59:51 MET DST

"Magdalena" <magdalenaok@interia.pl> wrote in message
news:iupffo$957$1@news.mm.pl...
> 1. Czy wtyczka ATX jest wtyczk rozczan na 20 + 4 piny, czy jest to
> jedna wtyczka 24 piny?

wszystkie plyty maja obecnie 24, nawet jezeli chcesz tego uzyc do plyty
ktora ma 20 to wystarczy wpiac zostawiajac 4 w powietrzu czy uzyc noza

> 2. Z tego co wyczytaam w internecie, zasilacz ten ma 5 wtyczek SATA.
> Pytanie jest nastpujce. Czy te 5 wtyczek jest na jednej wizce kabli,
> czy s to dwie wizki lub wicej?

w zyciu go na oczy nie widzialem ale jestem pewien ze sa to dwie wiazki

nawet jezeli nie to miedzy wtyczkami masz 15 cm co daje ci 75 cm kabla
wiec nawet big towera obskoczysz

> [...]
> wyczony i .............. zasilacz popiskuje nadal!!! :-) Ju mylaam,
> e bd musiaa zgosi si do psychiatry, ale kiedy wycignam wtyczk
> zasilajca, zasilacz wreszcie przesta piszcze :-) Dla pewnoci, e to
> zasilacz piszczy, wymontowaam go cakiem z obudowy. Teraz wystarczy tylko
> podczy wtyczk zasilajc do zasilacza i on od razu zaczyna popiskiwa
> :-) Nie mam pojcia o co w tym wszystkim chodzi. Boj si, e ten zasilacz
> po prostu moe mi spali cay komputer, dlatego postanowiam wymieni go
> na inny. I to ju koniec tej dramatycznej i trzymajcej w napiciu do

zalej cewki klejem na goraco i bedzie dobrze

nie ma sensu wydawac kasy na nowy jezeli chodzi tylko o to, tagany to
zazwyczaj solidne konstrukcje z cala lista zabezpieczen