Re: Zasilacz Enermax

Autor: Gil <gilboa_at_op.pl>
Data: Mon 04 Jul 2011 - 00:44:58 MET DST

"Magdalena" <magdalenaok@interia.pl> wrote in message
news:iupffo$957$1@news.mm.pl...
> Czy kto¶ z Was posiada zasilacz Enermax NAXN ENP500AWT 80+ 500W?
>
> http://www.proline.pl/?p=EMX+NAXN+ENP500AWT
>
> Chcia³abym zakupiæ ten w³a¶nie zasilacz, tylko najpierw wolê zasiêgn±æ
> opinii ludzi, którzy wy¿ej wymieniony zasilacz u¿ywaj± w praktyce.

W praktyce uzywam zasilacz Enermaxa ale z wcze¶niejszej lini. Jest
niezawodny ale jaego budowa przedstawia trochê do ¿yczenia. Troche mi sie
usmarowa³ totez go rozkrêci³em. Dos³ownie rozlecia³ mi sie w rekach na
kawa³ki twardej foli i cos jakby kawa³ki gipsu. Jako¶ to posk³ada³em. Foliê
wetkna³em miêdzy transformator a sekcjiê zasilania i dzia³a do dzis.
Mo¿na go ¶mia³o kupowaæ. Ale to samo mozna kupic za 150 z³ taniej.
Teraz niestety kupuje sie markê - a nie zasilacz.