Re: Co zrobic z nietrafionym zakupem dyskow serwerowych

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Mon 27 Jun 2011 - 11:59:42 MET DST

Dnia 2011-06-22, o godz. 20:36:23
Marcin Stankiewicz <e-mail@w.sigu.invalid> napisał(a):

> Ale to jest wsparcie biznesowe - jakieś 3 lata temu miałem
> nieprzyjemność prowadzenia sprawy padniętego laptopa z serii
> "domowej" - wg. mnie Anovo to najgorszy serwis pod słońcem ;-)

Też wsparcie biznesowe i też CSS - na dodatek sąsiednia dzielnica ;-)
Co ciekawe z serwisem CSS dla Canona nie ma problemów. A z kolei od
środy męczę się z serwisem Asusa w Koszmalinie - przysłali w piątek
~17.00 info że netbook który wyzionął ducha nie działa bo został
zalany. Na pytanie o fotografie zalania i komentarz że ciężko jest
zalać coś cieczą w suchej serwerowni gdzie był używany sporadycznie
jako terminal nastąpiła cisza, po czym dziś przyszedł jednocześnie mail
i SMS z Asusa że rozpoczęli naprawę. Poprosiłem o dalsze info i cisza -
czekam.

Generalnie moja opinia jest taka że taka że mimo najróżniejszych typów
gwarancji poza drogimi i krytycznymi urządzeniami wiele zależy niestety
od przypadku. Oczywiście można się sądzić ale to trwa i często i tak
nie pokryje strat poniesionych z powodu awarii.

Zdrówko