pora na nowy komputer?

Autor: doomspawn <sfdasf_at_asfdas.asf>
Data: Mon 27 Jun 2011 - 11:37:11 MET DST

Witam
Ostatnio padła mi płyta główna w komputerze. Został mi procesor e8400,
podkrecany w zaleznosci od potrzeby do 3,6. 6gb ram i grafika evga
9800gtx. Chcialbym sobie pograc w troche nowszych gierek i zastanawiam
sie co wymienic. Czy procesor da rade w przypadku dokupienia jakiejs
lepszej karty graficznej, czy zastanawiac sie juz nad zakupem wszystkiego?
I tutaj drugie pytanie. Jakiej karty graficznej? Niewazne czy do
starego, czy calego nowego. Co teraz jest dobre? ATI czy Nvidia? Tak
800-900zl (max 1000) cos co by niezle dawalo rade w najnowszych gierkach.

Pozdrawiam
doomspawn