Re: TL-MR3220 + E160 - Warto wgrac openwrt?

Autor: Q <no_at_spam.pl>
Data: Tue 21 Jun 2011 - 01:16:25 MET DST

> ja mam ten zestaw z e156 i nie bardzo chodzi. tzn na kablu działa, ale z
> g3 - robi co chce. czasem sie łączy, czasem nie.. Kombinuje jeszcze z
> polepszeniem zasiegu gsm, ale modem wetknięty w usb w kompie, jako tako
> działa na słabym zasiegu. logi z tplinka nie pomagają w ustaleniu co
> jest nieteges.

To zem sie wkopal - sam polecilem im ten router,
bo zobaczylem dobre opinie na sieci, no i cene - 76zl + paczka...

> Zastanawiałem sie nad openwrt, ale tak naprawdę to nawet nie mam
> pewności który plik i i którą metodą do niego wgrać. zamiast zrobić
> jeden "wsad" + opis, na serwerach FTP jest 130 plików - sam sie kapnij o
> co chodzi. LAicy tego i tak nie tkną, twórcy nie zadają pytań.

Ja jestem laik jesli chodzi o to i ...nie wiem o co Tobie chodzi :).
Najlepiej miec kabelek, ale komu chce sie robic kabelek?
- a OpenWrt czy Gargoyle wgrasz nawet z poziomu oryginalnego www:
http://eko.one.pl/?p=openwrt-mr3420

BTW: byl to pierwszy link z googli :)